Löpskolning i Karlskrona i helgen.

TRÄNINGSHELG MED ROBERT KRONBERG:
Lååång resa med tåg till Karlskrona. Start hemifrån kl 3 på fredagmorron, framme kl.16.
Det blev ändå gott om tid att räta på benen samt sova ordentligt.

Innehåll: lyftteknik och funktionell träning, friidrottsfys och sprintträning, häcklöpn.
och vanlig löpning -fritt val.
Härligt att få träna på Health Arena och i Sunnahallen!  
Gjorde även tester i explosivitet och kroppssammansättning och Robert hade en kort föreläsning.
2st fick göra mjölksyratest. Vi var 3 som ville göra den men efter lottning så drog jag kortaste strået...
 
Helhetsintryck:
Riktigt lyckad blandning av härliga deltagare, 11 st i olika åldrar (15-60 år)
med varierande målsättningar och träningserfarenheter.
En mkt engagerad, kunnig och inspirerande Kronberg , glad och lättsam, inga konstigheter.
Fick många tips på vad, hur och varför man ska träna för att förbättra förutsättningarna att utvecklas.
Ett litet minus:  Alla, utom jag och en annan deltagare, kom 25min för sent på söndagen.
Vilket betydde att vi missade 25 min träning. Åker man så långt vill man ju suga ut max av 2dagar....
 
Bäst: JAG FICK SPRINGA FORT I MINA SPIKSKOR!! Flera gånger!!
 
Idag vila, det känns mest i hamstrings, vader och fötter.
Imorron rolig herrträning!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: