Inspirerande träningskompisar!

 
.Bilden får återigen illustrera hur vi känner oss efter herrträningen.
Jag är så glad att ha såna här träningskompisar, så ni kan inte ana!
Jag blir otroligt peppad av dessa ungdomar, Kajsa och Olle. 
Det är lättare att försöka hålla stilen
och fortsätta  bli starkare och smidigare än jag nånsin varit.
 
Kommande helg får jag veta mer om löpträning, sprint, göra fys.test, kolla explosivitet mm
i Karlskrona. Det blir 9tim tågresa, 2dgr träning och 10 tim tåg hem.
Men vad gör man inte för att försöka nå ytterligare en dröm:
Kolla om jag klarar av att springa så snabbt, att det är lönt att tävla i 100m i SM-veteranklass
1 Kajsa:

skriven

Men tack detsamma snälla du!
<3

2 Olle:

skriven

Lika inspirerande och motiverande att träna med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: