Carina Svärd....

....skickade mig de här dödskalletightsen för några dagar sen. "-Det står Ewa på dom," sa hon.
Jag letade ett sånt par också men de var slut! TACK snälla Carina!
Jag lovar att ha dom på herrpasset imorron!
Ja, triceps, biceps och axlar fick jobba idag. Samt korsrygg och magens sidor.
Körde även 10 min uppvärmn. samt dubbelhopp med varierande resultat. Som mest 25st.
Dagens program, kort vila, flås hela tiden.
3x20       ryggresningar med 10kg
3x10/10 sittande sidvridning (10kg vikt i händerna) med benen lyftade , vrids åt motsatt håll.
Axlar:
Sittande hantelpress (en arm i taget) 15,12,8,6. med 6,7,8,9kg
3x12  Hantlar: från låren utåt sidorna till axelhöjd, för dem mot varandra framför bröstet och sänk till låren = 1rep.
         6,5,6kg
Biceps:
Hantelcurls 15,12,10,15 med 7,8,8,9kg
3x15 Koncentrerade curls 5,6,6 kg
 
Triceps:
3x20 press down i kabelmaskin
3x20 drag i rep i långt utfall
 
Skönt att ha kommit igång med HAK-träningen ordentligt också.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: