Vilodag!

Ja det har blivit lite träning för hela kroppen förra veckan.(Opumpad på bilden...)
Allt utom ren benträning, p.g.a att de har fått nog av dessa branta backar att ta sig
nerför till stan och uppför hem (såklart)
Bara ett par springturer. Tyvärr har jag fått tillbaka ett problem jag hade för ett par år sen- orsakat av överträning före "Hälsocampen". Nu blev det för mkt före och under "Bollnäsess" där jag tränade löpteknik bl.a
Svullnad i h. knäled och en irriterad slemsäck. Inget farligt men kräver lite vila. Föresten har Zlatan samma problem just nu så det känns tryggt ha,ha!
Varje gympass avslutas istället med 5set a´10-50 reps mage. Den tål iaf en del.
Jag har kört Maria Carlswärds program den här veckan med 10 reps på 4-5övn på samma muskelgrupp  x5.
Fortsätter på samma den här veckan, sen blir det Kris Gethins DTP 300.
Ha de gott alla vänner!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: