Skitdag.....


...avslutades med ett härligt, kort men jobbigt intervallpass i solnedgången. (hann inte med att fånga den på bild)
Hittade, för några dar sen, en brant, småstenig,sandig, ojämn och spårig backe, bland pinjerna,
som jag då trodde var omöjlig att  ta sig uppför utan att gå på slutet...
.
Efter en dag fylld av lätt illamående ( som förmodligen berodde på att maten jag åt i ren desperationshunger på stan igårkväll, var hur äcklig som helst och jo, jag lämnade det mesta men mesigt att inte kräva ny mat eller lämna maten och  stället efter att ha talat om att det inte var den mat vi beställt som serverades....)
så bestämde jag mig för att jogga iväg till nämnda backe och gav mig f-n på att klara den 5ggr. 
 
Och det gjorde jag. Tejpade knäet så den lilla slemsäcken skulle hålla sig på plats och det funkade perfekt.
Endorfinerna har lägrat sig i kroppen och förträngt ev. illamående.
Köpte en Magnum Classic på vägen hem.
Den ska snart lämna det trygga frysfacket!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: