Lite fler bilder då från Nerja. Nu är vi hemma igen!

Den här är nästan lik den förra jag la in...
Vi turistade på sevärdheten "Balcong"...utsiktsplats.
Gillar berg! Men iår hann jag aldrig med det högsta här på bilden...värmen och knasknä stoppade mig tyvärr.
MEN JAG HANN MED ATT HANDLA PÅ HD!  Jordgubb/grädde såklart.
Ifjol gick planet så sent att vi bara kunde fota skylten.....men nu blev jag glaaaad!

Hemresan var jobbig, fick vänta på nattåget och vagnen luktade gammal utsliten soffa kryddad med unkna andedräkter och äckliga harklingar....Jag fick smeta läppglans under näsan för att få tillbaka lusten att andas.
När de flesta klivit av blev det drägligt men inte mer heller.
 
Meeen sen var det bara kul att åka bil från Sundsvall, snäll Jaime hämtade oss.
Efter att varit på resande fot i 18 tim,  kändes Hästens säng.....alldeles underbaaaar! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: