Åsså tror jag att jag har slutat träna....

...bara för att jag inte kunnat träna på HAKet  som vanligt, pga knaset bakom knäet.
Rutinerna rubbas och det känns inte helt ok.
Nu ska jag röntga så jag får veta om det är ngt annat i leden som krånglar.
Ont om tider (finns bara röntgen 2ggr/v) så jag får vänta till 9dec...
 
Peppning blir det dock ett par dagar innan, 7dec, då Anders Graneheim kommer och föreläser
för HAKmedlemmar och andra intresserade.
 
Hmm..när jag kollar mina anteckningar så har det iaf blivit flera timmars cirkelpass (herr och dampassen)
de senaste 2veckorna!
Och resten tar jag igen sen
.
Mina hand- och fingerleder har fått tillbaka ett skov av reaktiv artrit sen vi kom hem till kylan,
men det ordnar jag med hästliniment och handledsmuffar av ylle.
Humöret fixas med en burk HD ikväll !!
 
 
1 GunS:

skriven

Coola tights (skulle jag sagt igår men jag hade fullt upp med att flåsa...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: