DTP 300 BEN och nya handskar!

 
Ben idag men först uppvärmning 10 min med hopprep, mjukövningar och dubbelhopp 17,18,19,21 st.

300 benpress men inte mycket djupare än 90grader. Säkerhetstänk  tills jag träffar läkare
ang. knäet som ska fixas den 20/1.
De 2 tiorna kändes ta bra och även de sista 50 var riktigt tunga trots "lätt" vikt.
 
Testade mina nya handskar också.
Har lite svårt med hand- och tumlederna så jag vill ha stöd.
De vanliga med kapade fingrar gillar jag inte , tycker att de korvar till sig i mellanfingerlederna.
Så jag har haft innebandymålvaktshandskar rätt länge. Jag hittade ett par (Innebandybutiken)
som både ger stöd åt handleden och ger bra grepp!
Testade ett par av Salmings men de var bara skräp, priset (400:-)
 
Ingen julstress.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: