Tackolov för lurarna....

Idag tog det emot, det har hänt saker som fått mig ur balans.
Efter 3 dagars huvudvärk som jag försökt ignorera,
tog förnuftet över igår och jag tog tag i saker och satte stopp.
 
Tränar varannan dag  och nu var det framsida ben och bröst, samt som alltid mage och ländrygg.
Tack vare tokmusik (What doesn´t kil..." i lurarna så klarade jag passet, förutom enbenspressen.
Kort vila mellan seten, svetten ska rinna!
 
Uppvärmning med hopprep och töj/smidighetsövn. 10min
3x20/20 Sidböj på ryggresn.ställning
3 x15     Rygglyft
Benpress 15,12,10,8,6,6,12  De sista 12 med 100kg tills jag inte orkade )
Benspark  15,12 8,6,4,11
 
Bänkpress 15,12,8,6,4 (mellan 20-45kg)
Hantelflyes  2x12
 
Avslut med massa dubbelhopp
Japp, efteråt känns det bra. Och det vet jag ju såklart.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: