"Vi stillar oss..." www.P4-toppen-P4-sr-se.



..heter den sång som jag skrivit text och musik till och som nu ligger som utmanare
på den lokala "P4-toppen".
Sök på
www.P4-toppen-P4-sr.se och lyssna om Du vill. Tycker Du om den så ring gärna och rösta
på tel. 099-50136

Sången kom till för flera år sen, i bilen på väg till Östersund. På lite mer än en  timme var den klar.
Fick stanna här och där för att skriva ner text på gamla bensinkvitton.
Musiken nynnade jag tills jag kom hem och tills jag kunde den.
Hur den kom in i huvet har jag ingen aning om...men allt är ju möjligt....

För nåt år sen tordes jag fråga min svåger Urban (otroligt duktig gitarrist med eget sound)
 om han ville hjälpa mig med att spela in den i hans  studio.
Såklart gjorde han det och nu får vi se hur den tas emot.
1 Syster:

skriven

Så klart vi röstar!

2 sandra:

skriven

söt katt, tyckte du var bra i robinsson föresten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: