Va konstigt det blir...

...när en del av mina inlägg sprattlar iväg till "skicka och publicera"!   Här anstränger man sig för att göra ett snyggt upplägg och så ser det ut som om jag är helt fläng i huvet när jag skriver...!

Har försökt att sätta fast en massa små bling-stenar  på röda blanka skjortor till ett av numren i Allt-för-byn showen men det visade sig att efter en halvtimmas plottrande, värmande med strykjärn och efterfixering, så lossnade skräpet när jag skulle hänga upp skjortorna.
Konstaterar att blinget är för gammalt så limmet har dött. Så går det när man försöker gynna närmaste stadens hobbybutik....Nu är det nätet som gäller!
 
1 johanna:

skriven

Nä det är jättesvårt att ställa upp det och få till texten snyggt i bloggen, vet faktiskt inte hur man gör. Bästa är väl att rada upp det snyggt i vänsterkant, och inte köra så mycket mellanslag.

2 Berit Svenningson:

skriven

Godmorgon sömmerska!

Ja, du har mycket att stå i, men sy inte in min lilla kjol alltför mycket. Igår kväll låg jag i sängen och åt en glass, hmm !!!

Syns ikväll...Kram

3 ewa:

skriven

Inga problem med en liten glass, den kommer du att ha steppat bort innan kvällen är slut!

4 Kajsa:

skriven

Jag tänkte faktiskt gå till Rondellen nu i veckan och fixa ett medlemskap!

5 johanna:

skriven

Inte en susning? Fråga Kajsa,jag kom då in nu ikväll utan problem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: