Längtar redan...

Våren 2013-resorna lockar redan!
Funderar på Turkiet då faktiskt...
Efter förra helgens convent hade jag en välbehövlig träningsvärk så det har bara blivit:
MÅ: Ryggpass/mage
TI:  Trimmat med röjsågen, burit samt staplat en massa pall och så.
ON: 5km spring.
RYGG
Omvända chins 5,3,3 Är lite klen där tycker jag..
Latsdrag  mot bröst
6x20kg
8x30
5x35
4x45
bakom nacken 
6x20
4x30
6x25
Latsdrag med vinklat handtag
10x20
10x30
8x40
4x45
Raka marklyft
8x20
6x30
6x40 
En massa magövn.:raka, sneda, sneda med 10kghantel mm mm
 
 Haft en blånad vid ena hälsenan, kändes ömt, så jag kortade springsträckan igår..
Imorron blir det bröst/mage.
Och jag ska försöka hjälpa en dam med ett lämpligt träningsprogram/matförslag.
Blir glad när man vill förändra sina vanor för att vara snäll med sin kropp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: