Min favvo-Zeb...



...har gått bort. Tänk, jag satt klistrad framför TV:n när serien gick.
Zeb försvarade indianerna och var en hyvens karl i alla avseenden.
Att han hade så härliga skinnkläder gjorde ju inte saken sämre.

Det här kortet fick jag i 50-årspresent av systerdotter Johanna, som letat upp herr Arness (på nätet)
och bett honom signera ett kort till en stor beundrarinna.. 
En mycket, mycket uppskattad överraskning.
 
För några dar sen tänkte jag att det var dags att skicka en hälsning till honom och berätta hur vi svenskar fortfarande älskar Macahan- serien och Zeb i synnerhet...men jag hann aldrig.

Jag är mycket stolt över min present.
1 Syster:

skriven

Det är bara att hålla med.

Alla behöver uppmuntran och det har vi lärt oss att ge ..... och att ta emot...



2 Suss:

skriven

Han var min stora idol också missade aldrig ett avsnitt. Nu sitter jag och Maggan och tittar på alla avsnitt som finns på Dvd nu :-) Å det är fortfarande lika bra!

3 Kajsa:

skriven

Det är Sandras bebbe.

4 Kajsa:

skriven

Jaa! :)

5 Kajsa:

skriven

Man kör över älven vid Hölleforsen och sen tar man vänster, en jättedålig väg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: