Reportage med mig i senaste numret.



I vintras gjorde M-magasin en intervju om mig och min bipolära sjukdom.
Där talar jag även om varför jag var tvungen att bryta i "Robinson".
Känns bra att berätta om den här "skämmiga" sjukdomen.
 Den hör ihop med mig och utan den vore inte jag jag.
1 Lotta från Småland:

skriven

Måste köpa tidningen och läsa! Vad tragiskt det är att sjukdommar ska ses som skamliga...som om det är något man kan välja.

Toppen att du pratar om den och inte gömmer den "under en sten"!

2 Astrid:

skriven

Det var ett bra, läsvärt reportage Ewa!

3 Syster:

skriven

Bli-populär-diagnos!

4 Denise:

skriven

Men då måste jag leta den tidningen och köpa den så jag får läsa!

5 Lotta från Småland:

skriven

Ett jättebra reportage! Tar med tidningen till jobbet när jag läst den. Det är alltid brist på något läsvärt i personalrummet. Då blir det några till som läser...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: