1 Anonym:

skriven

Den där vita fulingen håller på att ta över min gård! Jag får inte vara ifred nånstans snart!

Men jag har krupit in i mattes cementrör och dit når han inte.

PS. han är ganska snäll faktiskt...

2 Chivas:

skriven

Nu tycker jag synd om dig Reidar! (det är väl du?) Tur att du hittat ett så bra gömställe. En riktig tuffing har HAN blivit dessutom, med svarta solglasögon på nosen, tror han att han är en ny Magnus Uggla, eller!? Men du verkar ha insett att han är en snäll figur, trots allt. Själv har jag flyttat till mitt sommarställe, det gränsar till mattes tomt, så jag svassar förbi där ibland. Men vem kan då dyka upp om inte HAN! Trevlig Midsommar!

3 Kajsa:

skriven

Linslus som Mamma!

4 Reidar:

skriven

Hej Chivas! Bra med någon som förstår mig!

Trevlig midsommar till dig och matte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: