I detta lilla radhus...nr 69,

Klicka för att se nästa bild

...kommer vi fr.om tisdag att husera i 3 och en halv vecka.
Om allt går som det ska med resan, ska jag väl tillägga....

Min resa till Teneriffa för ett par år sen blev hysteriskt fel ända från start.
Hade slarvat vid beställningen och inte tagit ngn försäkring. Inte bra. 
x200 stannade i Hudiksvallstrakten och det blev en taxifärd i 120-140km/tim mot Arlanda efter många om och men och medan världen svischade förbi 
höll jag på att få panikångest över förlorade pengar (ca 10.000)... Kom trots allt på, att ringa Länsförsäkringar och kolla om man kunde teckna en reseförsäkring -på stört, och det gick!! 
Jag skulle iaf komma fram på nåt sätt,även om mitt plan avgått, utan att  förlora en massa pengar.

Hysteriskt springande till incheckn. som var stängd. Fick hjälp av en värdinna (som jag ringt innan vi nådde Arlanda ) och hon lotsade mig till rätt ställe, förbi en lång kö och jag ursäktade mig hundra gånger innan jag hade fått väskorna kollade- och omkollade 2ggr.
Så sprang jag sista biten mot planet och där satt väl 400 pers och stirrade på den som orsakat 20min. försening
-d.v.s de stirrade på MIG! 

Resten av semestern bestod av moln och regn, 15-18 graders värme och sammanlagt 3timmars sol.
Hamnade i en depression och så var den resan förstörd. 

Det blir alltså ett bloggstopp ett tag men vi hörs när jag kommit hem!
1 Ellis:

skriven

hahaha snacka om TUR I OTUREN!! :O



hoppas de blir en bättre resa iår!



Jag spenderade 3 veckor en sommar i teneriffa, det var helt underbart! :O

2 Ellis:

skriven

sv: har mått dåligt sen sommras, kommer oftast i intervaller och gör fruktansvärt ont, som knivhugg i magen som sitter där hela tiden, kan knappt andas.. Efter föera månaders oj:ande tror jag att det är tarmarna som krånglar.



Vad är det du skrev? En beskrvining vore underbart.

Kram!

3 Ellis:

skriven

Nej nej det har jag inte, de kollade min galla via ultraljud, den var full frisk, som resten av alla kroppsdelar, de enda de inte såg var tarmarna och äggstockarna. Så de där kruxet sitter.



Smärtan kommer i intervaller, spelar ingen roll om jag äter, går på toa eller inge gör något, de gör ont var femte minut och sitter där hela tiden...

4 Ellis:

skriven

Lovar!



Du är allt go du Ewa ! <3



Att prutt o bajs skulle koppla mig me dig, ja de hade inte ens gudarna anat! :D

5 Ellis:

skriven

Haha ja de säger ju det! :D

6 Kajsa:

skriven

Gud vad skönt att åka bort i över tre veckor!

7 Marie:

skriven

Hoppas ni får det underbart Ewa! Njut av (förhoppningsvis nu då) värmen och solen.

8 Lotta från Småland:

skriven

Ha det så skönt! Lite mer mat och bättre sovplatser än din senaste utlandsresa! ;-D

9 Susanne:

skriven

Ser helt underbart ut!! Njut!! :-)

10 Allis:

skriven

Det kan m.a.o. bara bli bättre. Sol, sol, sol.

Kramar från oss tre.

11 Lotta från Småland:

skriven

Kommer du inte hem snart?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: