Hittade en fin bild....

...på mig och de andra kvinnorna som hade turen att få se och uppleva
hur inspelningen av "Robinson" gick till 2009.
Det spelades in i Dominikanska Republiken för första och enda gången.
De tropiska stormarna är nog en av anledningarna till att de bytte tillbaka till Filippinerna.
 
Massor av roliga, jobbiga, blöta, varma, spännande, långtråkiga, intressanta, (dock ej hungriga) minnen, finns kvar.  Jag har lite fb-koll på Veronica, Sussie, Annika, Sanna och Tienne fortfarande och de kommer alltid att ha en speciell betydelse bland alla mina minnen.
Häftigt var det!
1 Cecilia Lind:

skriven

Varför fanns det inga hungriga minnen? Blev du aldrig hungrig? :)

2 ewa:

skriven

Cecilia- kroppen ställer om sig till svält och sparar allt man har i fettreserver.Jag visste ju att vi bara skulle få kokos och frön eller annat man hittade så jag förberedde mig i tanken att jag inte skulle bli hungrig. Och det funkade. Jag håller på med visualisering till vardags också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: