Tough Viking!

Hann inte skriva om mitt  senaste pass som jag körde innan vi for till Sthlm i lördags.
Men roligare är att visa bild av Olle som gjorde ett bra mkt hårdare pass i söndags, då tävlingen "Tough Viking"
för första gånen kördes i Sverige! Men inte den sista...
Kajsa och jag sprang hit och dit för att se så många hinder vi kunde.
Den kallaste var hopp i isvattentank och den obehagligaste var nog springet genom en massa elslingor...
15 hinder av olika svårighetsgrad på en 1,3mils sträcka.
Alla som tog sig igenom och tog alla hinder (vilket inte alla gjorde ) gjorde det kanonbra!
Snart ger sig Olle ut igen på nya äventyr men det får han berätta själv om!
Grattis till en bra placering!
 
Jag har legat sjuk sen vi kom hem i söndagsnatt. Tålde inte maten i Sthlm så jag fick matförgiftning...och sen en förkylning på det. Fick ställa in både dam och herrträningen och missar även kvällens dampass. Skit!
 
 
1 Olle:

skriven

Tack för support och hejarklack! Mycket uppskattat! Hoppas du blir frisk snart!

2 Astrid:

skriven

Jag är glad att jag följde med. Det var en jättetrevlig resa och som sagt, bra jobbat Olle! Synd att vi blev krassliga på olika sätt du,jag och Kajsa. Jag har fått en ögoninfektion, har varit till Doktorn i dag. Kan det inte varit maten i Tönnebro du blev dålig av? Det var ju där du åt senast menar jag.

3 ewa:

skriven

Vi har pratat om det och visst kan det vara det...det räcker ju med ett salladsblad eller kycklingen förstås...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: