300 biceps och 300 mage.

Tveksam om det skulle bli träning idag, var lite seg efter herrträningen igårkväll...
Men det gäller att vända på tanken och ge sig iväg!
Maria kom och vi körde DTP-konceptet med 300 reps biceps.
50, 40,30,20,10 + 10,20,30,40,50 reps med varierande vilopauser mellan men max 2min.
Vikterna ökas i takt med färre antal reps.
Min vänsterarm liksom dog i slutet av ett par set och det fick bli kort extravila
innan jag kunde göra resten av antalet.
Ett set fick jag byta till  lättare hantel för att orka...lite surt ja.
 
 3x100 situps med tåstöd och en 10kiloshantel vid halsen avslutade jag med.
Gick  hur bra som helst med Darins "Nobody know" på hög volym i lurarna!
Nöjd.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: