"What doesn´t kill you make you stronger..."

...spelade jag i lurarna under hela gårdagens pass.
Rätt musik får mig att göra den där sista som jag egentligen inte orkar.
Men under sista bänkpressen fick jag, trots låten, även ta hjälp av en av herrarna. 
 Det räckte med att han stod bakom och gormade lite.
 
Att hjälpas åt är ju alldeles utmärkt om man har möjlighet,
men man måste ha samma inställning till träningen,  inte börja surra eller ta paus...
Under veckan i Bangkok med Maria Carlswärd, var det fullt fokus när vi körde två och två och det var
häftigt att vara med om tillsammans med de andra 5.
 
Ibland när det tar emot, visualiserar jag att nån av dom står och hojtar på mig!
Funkar också.
Det är bara att gilla läget och hitta sätt för att det ska fungera när man tränar ensam.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: