MONTE GORDO- here we come!

Väskan packad med en massa träningskläder och skor.
Imorron far vi på träningsresa med SpringtimeTravel för tredje gången, Kajsa, Maria och jag.
En belöning för alla träningstimmar vi gjort för att hålla kroppen frisk och i trim.
Många gånger har jag ingen lust alls att fara ochstyrketräna,  ut och springa eller hålla i träningspass.
25grader kallt, mörka kvällar, snödrev eller regn stoppar mig ändå inte.
Jag visualiserar mig iväg, för jag vet att känslan efteråt är skön och humöret alltid bättre än före!!
 
Finns inga genvägar om man vill bli starkare, smidigare samt få bra kondition, det är bara att bita ihop och köra.
Jag vill gärna ha nåt att se fram emot och då passar en träningsresa på vårkanten perfekt.
....men det blir ju så dyyyyrt säjer du kanske....hur kan hon ha råd.....
Ja lite kostar det, men för min del har jag tjänat ihop till flera resor iom att jag inte köpt vin, öl  starksprit eller cigarretter/snus under de senaste 13 åren. Inte godis heller under de 2 senaste åren.
Jag saknar inte nåt av det. Jag är inte sugen heller.
 
Men vi väljer ju själva vad vi vill/kan undvara för att kunna göra ngt annat.
Och det respekterar jag såklart.
 
Men HD-glass äter jag varje vecka! Tjohej!
 
1 Allis:

skriven

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: