HELGGODIS!


Den här bilden har jag lagt in förut men eftersom jag haft vilodag idag så
passar den igen.
Instoppad i en yllestrumpa (avklippt) håller den sig frusen ända till bottenskrapet
och jag kan njuta av den över 1 tim! Tjohoo!

Oavsett hur nyttigt och lagom man försöker äta så måste man få belöna sig.
För min del är det alltså den här glassen! 1 burk/vecka. Ibland 2.
Och nån gång lyxar jag till det ordentligt genom att göra pannacotta.
Saknar inte godis/choklad/kakor m.m så det är ingen uppoffring alls.
Vet hur det är att ha ett beroende så jag högaktar alla som klarar av att sluta med
socker, nikotin, alkohol eller vad det nu vara månde!

Och GRATTIS MIG som även klarat av att sluta snusa- efter 35 år med General.
Det är 10år sen nu.
Klappade väl på byxfickorna ett par veckor men ingen abstinens , inga problem.
Så det går alltså.
1 Ida:

skriven

Ja man måste få unna sig! Man må ju känna att man lever också :).

Själv ställde jag mig och gjorde pannacotta till kvälls myset :) mumms!



Och du.. DUKTIG DU som inte snusat! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: