Okej, jag också då...

...ska lägga in lite egentagna bilder ibland. Är inte så bra på det men, men.
Detta är taget innan jag drog iväg på årets sista springtur.
Hårt och fint och isen klarade ICEBUGGARNA galant!
 
Inhandlade ett vinterspringställ från CRAFT som är hur bra som helst.
Man behöver bara komma på vilket underställ som passar till vilket väder.
Idag vid ett par minus hade jag Ullmax microfiber kalsonger
och Woolpower undertröja (tillverkn. Östersund) i 60% merinoull. Tunna fingervantar i merinoull.
Och tunna yllesockar i skorna.
Undertröjan var för varm. Där skulle jag haft Ullmax istället.
 
En härlig tur blev det med lite intervall där jag hade lust. Igår sprang jag en sträcka max och jag kände att det faktiskt gick rätt fort! Jag vill ju träna 60 eller 100m sprint framöver....
GOTT NYTT TRÄNINGSÅR PÅ ER!
1 Kajsa:

skriven

Jäklar vilken pose;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: