JULENS GODIS!!

Ja, som sagts tidigare så är det bara GLASS och bara denna speciella GLASS som jag frossar i.
Mitt enda beroende nuförtiden.....förutom träningen då förstås.
 
Jag blir inte fånig, sluddrig eller oförskämd eller gör skämmiga, oförlåtliga saker, kör bil eller ringer tio personer mitt i natten när jag ätit GLASS....eller tränat.
Men det gjorde jag, samt en massa annat skit när jag druckit tillräckligt mycket ALKOHOL...
 
Jag önskar att mååååååånga, måååååånga fler kommer att komma på detta under 2013. Att man inte passar för att dricka alltså. Andra kan faktiskt hantera det  bra.... men alla blir förändrade på ett eller annat sätt.
 
Tänk så många tappade dagar man tjänar in, så många bråk och tjafs som uteblir, så många barn som slipper vara rädda inför varje helg, så många minnesluckor andra måste fylla i dagen efter osv. osv.
 
Jag önskar Dig, som börjat fundera över att du kanske dricker för mycket, funderar över om konsekvenserna börjar bli lite för otrevliga, får kraft att förändra ditt liv till ett liv utan alkohol.
Lycka till, det finns hjälp och vänner som kommer att finnas för  Dig!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: