Måste kritisera också...

 
Ang. gårdagen.
Var lite feg igår när jag skrev om conventet. Det fanns brister också enligt mitt sätt att se på en
såpass viktig dag för oss ideellt arbetande ledare där vi ska få inspiration av instruktörer..
Och vi betalar en skaplig summa för varje deltagare ur vår föreningskassa för denna dag.
 
x När vi kom (åkt 10mil) fanns ingen i foajen vid anmälan. Bara ett bord med papper...
x Väntade... och en männuiska kom och visade oss ett omklädn.rum. Hon sa att vi kunde pricka av oss sen..
x Inga markeringar om var salarna var- "vi ska sätta upp lappar sen"...
x När vi kunde pricka av oss var det full  fart på uppackning av kläder till försäljning...och ett bord med   
   fika och frukt gjordes iordning. Vi hade haft tid att fika men nu blev det för nära inpå träningen... 
x Kl.9 skulle samling/info börja men man valde att vänta i 10 min på ett par personer som kom för sent..
x Inget mtrl var framtaget för E-fit. Fick hämta själva i källaren och chansa på de vikter vi skulle hämta
   pga brist på info ang.vilka övn. vi skulle göra.
x Ledaren hade lite bråttom så vi fick inte prova allt som skulle ingå..
x Panik vid ett tillfälle då jag upptäckte att det inte fanns papper på en toa, först när det var dags att använda det
...som tur är har jag alltid med i lilla  fickan på trän.byxorna.
x Yogan hölls i ett rum med noll ventilation...ledaren lite högljudd och snabb i instruktionen (fanns de som aldrig
   testat) Hon kom och skulle justera min rygg i en övn. men tryckte ALLDELES för hårt...
x Ledare som ej höll reda på höger/vänster vid dansstegen. Svårt att hänga med alltså för deltagarna.
x Bära stolar till och från salen där vi fick info om föreningen.
x Under ett pass gav inte ledaren EN ENDA instruktion om att spänna bålen- sträcka ryggen osv...
x Tror jag måste sluta här....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: