Inte det bästa förutsättningarna..



...för en skön springrunda.
Jag lämnade gården i sol och lite motvind. Efter en kilometer blandades motvinden
 med hårda små snöflingor  som hittade in i näshål och flåsande gap. Mer motvind.
Som att springa med tung ryggsäck.. (tror jag)

När jag äntligen kom fram till stora vägen och vände hemåt var det hur kul som helst-
vinden tryckte på så det var bara att hänga med..och så slutade snöovädret.

När det var ett par km (i motvind igen) sken  solen en stund!
Det blev drygt 6km och jag kände mig duktig när jag även tagit backen upp till huset utan stopp.
1 alias Kvasthilda:

skriven

Jo min kropp försöker nog säga mig nåt. Men sluta jobba är ju knappast ett alternativ.



Kanske ska börja springa igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: