Paolo Roberto...



..är en människa som jag respekterar och tycker mycket om.
Jag känner honom bara lite, men det lilla räcker för att veta att han har
ett mycket stort hjärta och är en medmänniska med långa känselspröt!

Han har klarat av något som är mycket stort -gått vidare,
rakryggad med tjurskalleblick, från mörkt till något ljust.
En kamp som käver mod, insikt och ibland en rak höger .
Nu är han ett föredöme för många vilsna själar som tappat hoppet om att bli 
värderade för den de är inuti.

Jag önskar honom allt fint.

  

1 Syster:

skriven

Håller med! Skicka dom här raderna till han!

ALLA behöver beröm!!!

2 Lotta från Småland:

skriven

Är väldigt svag för den mannen! Hade svårt för honom för några år sedan, men numera är han en favorit.

Måste fråga vad du tyckte om finalen. Jag såg inte så många avsnitt efter det att du försvann så jag kan inte uttala mig om det var "rätt" person som vann.

3 Lotta från Småland:

skriven

Missade en hel del, men när jag hörde/såg Anders i sista avsnittet blev jag förvånad över hur otrevlig han verkade. Vet som sagt inte om han verkligen blivit så arrogant eller om det bara var klippt så.

4 Daria:

skriven

du har rätt i jag tycker om Paolo Roberto. han är rak på sak. Hoppas att kan komma och hälsar på dig då kan jag passar på och hälsar på honom.

lycka till med bloggen.

bamse kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: