Sååå kul jobb!



Har jag nu ett tag framöver...närmare bestämt mer eller mindre fram till
slutet av juli. Då ingår spelperioden också med fixande, lagande, torkande, strykande..m.m
Har idag fått se alla skisser till skådespelarna och de blir annorlunda, vackra, festliga 
och en del mycket speciella.

Gillar ju att lösa problem men visst blir det en utmaning. Lite magspunk känns alltid när jag tar mig an det som jag inte riktigt vet hur det ska gå. Men jag brukar klara av det till slut.
Vi blir tre som delar på jobbet...att ordna kläder till minst 22 pers.
 En del av mitt jobb blir att sy i päls.

Välkomna till vridläktaren i Döda Fallet i sommar för att se skådespelet "En midsommarnattsdröm" med
bl.a Sven Wollter, Kim Anderzon, Ingemar Wirta ( från Vildhussenspelet),
Robert, Tobbe och Jocke F (från Allt för byn) m.fl
Regi Kalle Seldal.
1 Lotta från Småland:

skriven

Spännande! Får ni fria händer att tolka skisserna?

2 Anonym:

skriven

Godmorgon !

För dig blir det inga problem, du fixar allt !

Kul och lycka till med "syerierna"..

Många kramar från mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: