Har-inget-att-göra-vilar- benet-onödigvetandeifyllande.

1. Hur gammal är du om 5 år?   60  huga då!

2. Vem var den sista du träffade? Min inneboende.


3. Hur lång är du? 1.67 om jag ej krympt.


4. Vilken var den senaste filmen du sett? Johan Falk.


5. Vem ringde du senast? Elektriker Göran Olsson. Måste koppla in symaskinen på nytt ställe. 380v.


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Har tappat tel.nr till elektrikern- till A Lundström.


7. Vad är dagens planer? Fara till distr.sköterska för koll av mitt sår efter sandflugan.


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men det är så bra med sms när jag inte vill småprata.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mamma 89 år är änka,


10. När såg du din mamma senast? För ca 3 tim. sen.


11. Din ögonfärg? Blåaktiga.

12. När vaknade du idag?kl.6


13. Har du någon gång hittat en katt? 3 katter har hittat mig (oss), den senaste är livrädd för oss men hänger med sin mamma.


14. Vilken är din favoritplats? Inomhus- vid mitt skrivbord med utsikt mot älven. Utomhus- var som helst i naturen.


15. Vilken plats föredrar du minst? Källaren- kallt. 


16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Absolut ingen aning, jag vet inte var jag kan vara imorgon ens.


17. Vad skrämde dig som barn? Mörka rum, mardrömmar.


18. Vem fick dig att skratta senast? R, när han berättade en sak han sagt till en arb.kompis.


19. Är du för ung att äga vinylskivor? Nej, men jag tror syster har de få jag hade.


20. Har du en stationär eller bärbar dator? lap-top


21. Sover du med eller utan kläder? Linne och trosor oftast.


22. Hur många kuddar har du i sängen?  2


23. Hur många landskap har du bott i? Jämtland (Västernorrland under skoltiden)


24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jadå.


25. Föredrar du skor strumpor eller barfota? Strumpor i skorna, av tunn ylle.


26. Är du social ? Ja, men jag vill  vara mycket för mig själv också.


27. Vilken är din favoritglass? Magnum vit.


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Placera en del, skänka bort en del,  resten på bankkontot.


29. Tycker du om kinamat? Helt ok. men äter det sällan.

30. Tycker du om kaffe? Flera koppar varje dag med varm mjölk i.


31. Vad dricker du till frukost?  Kaffe med varm mjölk.


32. Sover du på någon särskild sida? Höger sida.


33. Kan du spela poker?Ja, "vanlig". Farmor hade pokerkvällar när jag var liten så det var omöjligt att inte lära sig.


34. Tycker du om att mysa? Om mysa betyder ta det lugnt och göra det man vill- ja.


35. Är du en beroendemänniska?Ja, av tid med mig själv och av tystnad.


36. Känner du någon med samma födelsedag som du? Ja.


37. Vill du ha barn? Nejdå, jag är nöjd med att inte ha några alls.


38. Kan du några andra språk än svenska? Bra på eng. ,lite tyska och franska, några ord på swahili.


39. Har du någonsin åkt ambulans?Nej, tack o lov.


40. Föredrar du hav eller pool? Pool om man hinner i precis efter rengörning och hav om det inte är för stora vågor. men helst en vanlig sjö.


41. Vad spenderar du helst pengar på? Inget speciellt. Det jag behöver, mat, kläder och så.


42. Äger du dyra smycken? Kan jag inte påstå, men de är fina.


43. Har du någongång testat narkotika? Nej!


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Spisbrödsmörgås med mycket Bregott.


45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns flera men bl.a Frippe och Daniel.


46. Välj ett ärr på din kropp. Det breda i hårfästet i pannan efter ett hundbett när jag var 2 år.


47. Vad har du för ringsignal? Bara toner i nån sorts slinga.


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja några, bl.a examensklänningar.


49. Flirtar du mycket? Nej.


50. Vart togs din profilbild för din blogg? Om det menas "var" så är den tagen i köket, av syster.


51. Kan du byta olja på bilen? Ja.


52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.


53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med Alkemisten..puh.


54. Läser du dagstidningen? Ibland men alltid Aftonbladet.


55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.


56. Dansar du i bilen? Skulle nog bli en häftig trafikfara då...


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Fick in Radio Jämtland sist...nja..


59. När var du i kyrkan sist? I våras i Sollefteå, på Sinnesrokväll.

60. Den frågan missade jag men nu är jag iaf så less så det spelar ingen roll. Ingen har väl orkat läsa ända hit heller..

  

1 Lotta från Småland:

skriven

En rejäl utmaning men det är kul att läsa svaren. Lite mer lär vi känna varandra iaf!

2 Kajsa:

skriven

Självklart läste jag hela!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: