Det blåser här!



Så här känns det! Kalsonger, luva och yllestrumps på idag. Men till helgen får vi (enl. väderleksplaneringen) varmast i hela landet.
Man får väl se...det vore bra om blåsten ger sig iaf, så att häggblommorna får sitta kvar några dagar till.
1 Kajsa:

skriven

Ja den tanken har jag också haft. Dom får inte blåsa bort.

2 Daniel:

skriven

Ja jisses ja, man blåser ju omkull!

3 Beritdolores:

skriven

Godmorgon !

Typiskt mig, jag skulle ju för fasen komma och lyssna på dig i kyrkan..Men det blir säkert flera ggr för dig..Kul !

Ja, man blir less på den här blåsten..hoppas att helgen blir fin nu då...

Kram så länge...

4 Lotta:

skriven

Här blåste det motvind när jag skulle till jobbet igår. Jag cyklade men egentligen hade det varit smartast att gå....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: