Vi kollar nog....

....på varandras bloggar nu och hoppas att de andra vi brukar läsa inte hamnat i "bloggtorka"...
Nu pladdrar jag bara lite så att Du som fortfarande kollar här, får lite bokstäver att ögna igenom.

I förrgår började jag återvända till nutiden. Den värsta mörkertiden på länge, har börjat släppa taget om min kropp.
Jag sprang ifrån den tror jag. För när jag kom hem från spring/joggrundan , 4km. på tinande landsvägskant, i lite sol,
kändes det lättare att andas igen (ja, sen den värsta andhämtningen gett sig..)
Jag vet ju att träning ger bränsle till må-bra-stöket i hjärnan, men tidigare i vinter har den metoden bara suttit i några timmar.
Jag tror t.o.m att jag ska kunna klara av att se Mellon (som jag hört att den kallas av "innefolket")
Ikväll finns nämligen en favorit med; Malena Erman. WoW säjer jag!

Och till Berit o Hanna (om Ni läser detta): Det är inte jag som nallat av Era klänningar och sytt Agnes´utstyrsel!!
Den ser i.a.f ut som om den är i silver i Aftonbl.

UUUUUT I SKOGEN I MORGON NI SOM KAN!   MÖT SOOOLEN! 
1 Kajsa:

skriven

Nej det fick bli en svart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: