Snart resklar.



Denna väska får representera min kommande resa. Den väska jag har är mycket mindre
men eftersom jag är en fena på att packa så ryms massor i en pytteväska.
Om man t.ex rullar ihop kläderna jättehårt och sätter gummiband runt så tar de inte mycket plats.
Skor fyller man med allehanda småsaker. Schampo och  balsam kan man hälla över i mindre flaskor osv
Viktigaste packningsrådet är ändå: När Du lagt fram allt Du vill ha med kan Du ta undan hälften.
Då kommer Du ändå ha med Dig oanvända prylar  hem.

Tänker inte tala om vart jag/vi ska åka nånstans, det gör jag sen vi kommit hem-
blir mycket roligare så, tycker jag alltså.
Man vet ju aldrig vad som ska hända  förrän det hänt s.a.s.
Må så gott alla!
1 Kajsa:

skriven

Ha det så braaaa!!!! :D

2 Jannike:

skriven

Ha det gött då!

3 Syster:

skriven

Hoppas resan går bra och att du får en välbehövlig rekreation! Kram

4 Annika:

skriven

Ha det så trivsamt!

5 Lotta:

skriven

Jag är djup imponerad av din packningsdisciplin! När jag lagt fram allt som ska med tänker jag att det är bästa att ta med det och det också...

Ha så kul på den hemliga resan!!

6 Daniel:

skriven

Behändig resetänkande.



Kanske ni dyker upp i finland!

7 Mia.:

skriven

LYCKA TILL ^^ :D:D:D:

8 MK:

skriven

Spännande!!!!!!!!!

9 Linda Q:

skriven

haha =) spännande!

10 Fredrik:

skriven

Hoho! Va kul att du har en blogg Ewa! Och va roligt/skönt att åka bort ett tag!=) Ha det bra!

11 Allis, Roland o Batjo:

skriven

Vi önskar dig STORT lycka till i Karibien och kommer att sitta klistrade framför TV:n då "Robinson Karibien" börjar sändas och hålla tummarna BARA för dig! Ingen kan representera Norrland bättre än du. Stor Kram!



Läs mer i Aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5661283.ab

12 Jannike:

skriven

JA, vem kommer inte att sitta klistrad;-) Ska vara ärlig och tala om att jag INTE gillat serien för jag tycker det är så förbannat mycke´ intriger å skit... överlevnadsförmågan kommer i andra hand... men nåt säger mig att DU verkligen är en överlevare OCH att du är en reko människa, det vet jag!!! Önskar dig ALL lycka och framgång!! Håller med Allis ovan - INGEN torde kunna representera Norrland bättre än just DU!!!

13 Lotta:

skriven

Försöker igen....blogg.se har nobbat mina tidigare kommentarer.



LYCKA TILL!!!! Säger som Jannike, har inte tittat pga alla intriger men nu kommer jag sitta som klistrad var vecka!!

14 Beritdolores:

skriven

Hej !

Jag är inte förvånad, du om någon kommer att klara av detta äventyr. Skall följa detta med spänning!

Kram...

15 Gabbi:

skriven

Hoppas du får det kul och bra:)

16 Syster:

skriven

Jag längtar faktiskt efter dig... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: