1 Kajsa:

skriven

Ja kanske, men hur kan en allergi orsaka feber?

2 Jannike:

skriven



Ewa - orden i "mitt citat" var talande även om jag tyckte de var lite lustiga, känns lite knepigt att säga att "man mår bra av att ge upp hoppet" - men jag tolkar det som så att ge upp hoppet i mitt fall blir att "acceptera", vilket helt klart vore ett bättre uttryck... Att acceptera att jag hade en önskan om att kunna gå tillbaka till sjuksköterskerollen, och allt vore annorlunda, att jag skulle bete mig/känna mig annorlunda... det ÄR ju att leva på ett hopp... men naturligtvis var det var inge´ annorlunda, kändes precis som förr... och den känslan pallar jag inte med, eller rättare sagt, jag VILL INTE palla med den - jag har kämpat tillräckligt nu - nu vill jag må bra och sluta ställa orimliga krav på mig själv. jag vill hitta ett arbete, en sysselsättning som gör mig glad.



Kram!!

3 Lotta:

skriven

Bilden är liten men åååå vad den utstrålar sommar... Lukten av hav och ljudet av vågor som kluckar under bryggan.

4 Kajsa:

skriven

Jo tack, är på bättringsvägen i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: