En vanlig dag på 80-talet...

Taget ur min dagbok:
Jag gick med vovvarna och matade dem, samt valparna. Rensade hundgården, det blir så skitigt nu på våren.
Satte 100 plant och så hem. Tog ut  mattor och torkade golv. Klar kl 11 och då for jag på skolan. 4 tim idrott.
Hemma halv 5. Gjorde middag, åt och sen sattes 200 plant.
Gick med valparna till skogen för att de skulle få upptäcka sina framtida jaktmarker, för första gången. En av dem vinglade ut på en sten och föll i vattnet. Första simturen blev det ! Blöt och kall fich den bli varm i min dunväst.
Nu ligger de hemma och sover.
Ser tv. Ska sova snart.

1 UngåLat:

skriven

Lite annat tempo då än vi dagens ungdomar har ser jag =)

Men du har alltid sprudlat av energi vad jag har kunnat se så du kanske (förhoppningsvis) var lite mer aktiv än andra ungdomar ;)

2 johanna:

skriven

oj....man får ju nästan komplex när man läser det där...men samtidigt var det nog inte så hälsosamt heller...!

3 Ewa:

skriven

Hej UngåLat! Vore kul att veta vem Du är!

4 Ewa:

skriven

Sant, Johanna, jag blev verkligen trött emellanåt, men då skrev jag aldrig dagbok...Trött och deprimerad? Javisst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: